Az Útvesztő plakátok

Pár nappal ezelőtt volt szerencsém megnézni a Teen Wolf sztárjának, Dylan O'Brien legújabb, - világszerte a mozikban is bemutatott, a nagy sikerű James Dashner regény alapján elkészült - Az Útvesztő című filmet.

Nem is kétséges, hogy Dylan ebben is tökéletesen megmutathatta és meg is mutatta színészi adottságait, a Teen Wolf rajongók nagy örömére. A film maga is remek történettel, hang- és képi effektekkel lett elkészítve, illetve egy kis megható csattanóval végződött. Ennél nem is kellett több, hogy a kedvenc filmemmé váljon!
Mivel tudom, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki már nagyon várta és, - ha már volt alkalma megnézni, - odavan a filmért, ezért a megjelenő összes plakátot összegyűjtöttem és megosztom Veletek nagy méretben! Ezek akár használhatók poszterként is, amiket én személy szerint fel is használtam. :) Ti is használjátok őket háttérképként, képernyőkímélőket, poszterként, vagy bármilyen tárgyat díszítve!

Hivatalos karakterplakátok

 Hivatalos plakátok

 Egyéb HQ minőségű képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése