Entertainment Weekly cikk

A júniusi Entertainment Weeklyben helyet kapott a Teen Wolf is, természetesen. A vicces képek mellett kaptunk egy kis infót Tyler Posey 24. szülinapjáról is.

EW: Együtt ünnepeltétek a szülinapodat?
Tyler: Igen, mindannyian elmentünk Vegasba.
Dylan O'Brien: Az egyik legsötétebb hétvégéje az életünknek.
Holland: És én voltam az egyetlen lány!
Tyler: Emlékszel, amikor flörtöltem veled?
Holand: Tyler minden lánnyal azt érezteti, hogy gyönyörű, mert mindenkivel flörtöl.
EW: Dylan, Tyler veled is szokott flörtölni?
Dylan: Velem többször, mint bármikor.
Tyler: Örökké puszilgatom.
Holand: Többet látták egymás fenekét, mint ahányszor én láttam akármelyikét is.
Tyler: Dylan, nem emlékszem, hogy bármikor is láttam volna a feneked.
Dylan: Én számtalanszor láttam a tiédet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése